Wednesday 7 March 2012

kangen sama kamu

adakah ini namanya cinta.....gawat ni...adehhh ...perasaan rindu bertandang giler..wahh sblm ni leh je tak igt dia smpai setaun...dia menjelma balik after 1years...kemunculan dia yang tak disangka sangka bila dia tegur dalam fesbuk...OMg time tu tak sangka dia dah balik msia..sepanjang malam chat ngn dia tnya khbar sume..start dari dia balik smpai la last chat dr si dia semalam...tak henti henti aku akan sembang ngn dia setiap malam...da time tuk aku chat ngn dia...salu nk chat ngn dia pg dlm kul 9 camtu, tghari sblm zohor, ptg dalam kul 3...malam after kul 11 smpaii kul 2 or 1pagi..depend pada ngantuk dia..giler kan...

tp da 2 malam aku tak chat ngn dia...rindu lak kat sidia..salu jgk aku stalk profile fesbuk dia tgk dia...walaupun dah tak chat..aku pham keje dia..gpun dia dah ckp awal2 dua mingu dia tak on9 pas2 bru ok...hahahha siap wat MOU ok ngn dia..pastikan setiap malam or slang 2 3 hari tnya khabar...stakat ni alhamdulliah M.O.u tu berjalan cam biasa...hehhehee..almaklum la bz dia mengalahkan para jemaah menteri kot...

so bila rindu dia..dia ckp dengar lagu ni set fire to the rain nyanyian adele...lg bgus dia kata klu ingat dia mengaji quran lg bagus katanya...kadang2 aku citer gakk kat dia problem or pe2 yg berkaitan ngn study ..bernas jgk la kdang2 jawapan nya...dia ni suka kasi nasihat pasall agama kat aku...byk la dia ajarr....untung la kan....suka kot aku kwan ngn dia...ingat mengingati aku sal agama ....


gila bayang lak..xpela i tgu kabar berita dr u ek kat sana..hahhaaha....cam la dia baca blog aku ni..hhahahaha...
 

aku lak kasi laku a thousand year - christina perri kat dia...siap tag nama kat dia..tu pun minta permiission lu kot takut kena marah ngn para2 kawan dia kat fesbuknya..kat wall dia aku suka like .komen skx skala bila penting je...dia suka dedicated lagu kat aku..hahhahaa dlm lirik2 lagu yg dedicated tu ada disebalik cerita yg tersembunyi ..ada lagu dia kasi..lirik dia best...

jiwaku tenteram damai disamping kamu...walawehh jiwang jgk mamat ni ...


to Mr. SK saya sedang rindu kat awak ni...skrg ni mesti awk kat tmpt keje kan..jgn campak fail taw cam salu u wat tu..kat sana jam menunjukkan 4.49pm dah xlama dah tu balik la keje ...beza msia ngn dia 8jam..aku tdo dia bgun..aku bangun dia lak tdo.masa bila nk chat 2way ...rindu nak borakkk ngn u...cpt2 la balik msia ni...(padahall setaun lg bru dia nak balikk)


hehehe dah abis kot nk coleteh tntg dia..ahaks...i will miss u

p/s jgn gila bayang sgt..ahakss..hope dia pun merasaii pe yg aku rasakan skrg...bila rasaku rasamu..









2 comments:

  1. sweetnye akak ngn dia! huhuhu ..semoga berbahagia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehee..thanks :-)) semoga ada jodoh antara akak ngn si dia...ahaks

      Delete