Tuesday, 6 March 2012

cuti cuti pantai Timur...

Ok fine semigu beb aku dok ganu....perghh lama giler salu p sana 3 4 hari je...ganu ganu ganu...so aku pergi mana je ganu ni..KUala ganu, kerteh , kemaman, geliga, pantai kemasik , pantai batu buruk..macam2 la...p semingu pun bersebab ok..bukan saja2 aku p coz nak tollng my fren ambik data tp alang-alang dah smpaii berjimba jimba la lu kat sana...

pastu pegi Gambang..mandi manda kat sana ngn mber2 aku la..dpt kawan baru..cik Nurul fren kepada cik VC...ahaks..

last day nak balik KL..ktrg singgah bukit tinggi...bukit tinggi xda pun dalam peracangan...tp alang-alang da satu jalan..ktrg naek la jgk ke bukit tinggi..ala cam kat obersea kan...untung la..nak p oversea btoll ntah bila..nti klu rajin akan diupdate sal bukit tinggi lebey lanjut...

kat fesbuk ramai yg jelez dok tgk aku jejalan..wakakka tp ye kot..bulan 2 je aku byk bebenor jejalan..p bandung ngn kuala ganu..hebat la..sampai kopak dah duit ni...kering kontang dah...mak pun dah bising dah asyik jejalan je ke...tp xpe time single mingle ni la nk jejalan kan..klu dah kawen dah xleh nk jejalan ngn mber..klu jejalan ngn en husband je..hahahhaa....


















4 comments:

  1. hye dear nak jemput awak join segmen saya !
    http://lavender498032.blogspot.com/2006/03/segmen-amalina-yaakub-dan-rayha-rozi-ay.html

    ReplyDelete
  2. cntk kan Bukit Tinggi.. dah pernah pegi juga..terus berangan mcm kat luar negara keh3x

    ReplyDelete
    Replies
    1. sgt cantek..jom p luar negara

      Delete