Tuesday, 13 March 2012

bahang sudah terasa

wahhh giler ar dua hari ni..aku sibuk wat tesis..key in data masuk lappy..warghhh sangat stress kot..lum masuk formula formula lg..lum masuk graf lg...perghhh leh poning ni..sakit otak camnii...lum g aku nak menganalisis ayat ayat ilmiah ni...ayat jiwang pun tak pndaii..tambahkan pulak ayat ilmiah maoo lama tuk memikirkan ...haiyaa apa maoo jadi ni.


dah tak terasa kot..tup tap tup tap dah nak masuk bulan 4 kot...target aku siapkan tesis sblm pie bercuti kat sarawak..so ada dalam masa dua bulan beb...2bulaan tu skjp je..pejam celik dah bulan 5 nti...adoiii usaha harus kuat ni..tapi berkat aku dok kampung kot keje aku berjalan sikt..dok bangi ...malas giler rasa nak stat wat ayat...keje pun malas..hehhehe ..mmg pasni 2bulan aku siapkan tesis kat kampung je..ada keje penting baru trun bangi...hehehhee


so xtvt malamku disana akan dibekukan tuk seketika waktu..walawehh..ayat tak boleh blahh kot..hahhahhahaa......


jom sambung balik tgk angka angka nii....sambil tu  jom cuci mata tgk pic lawa...












4 comments: