Monday 19 March 2012

bila kompang dipalu

cuti cuti sekolah ni ramai la jemputan kahwin dari mber sekolah..kebetulan aku ada kat kmpung boleh la memeriahkan majlis perkahwinan para sahabat.. kali ni weding mber lelaki..2 kenduri kawen 17 dan 18 hb march 2012....


so kita cer kenduri 17hb ....so ni kawan aku masa form 4&5. kiranya mber class yg baek la..close smpai skrg klu ada majlis pe2 sah muka-muka ni akan ada..termasuk la kawan aku yg kawen ni..so kali ni dia kawen kami2 sume lak yg mai ..kali ni 3org je yg mai dak2 lain sibuk..cam biasa aku , lia ngn nana...datang pun dah lwat.tp seb baek la pegantin still ada..wat sesi bergambo...hahhaha nana kawan aku siap ckp kat pegantin.." awat aku nmpk ang putih sikit ari ni...hahhahaha " kejam giler punya ayat kot..hahahhaha...nway congrat both of u shahrul & amy..semoga bahagia smpai akhir hayat..


18hb lak aku p kenduri mber aku kat bukit merah...ni mber masa form 6..pojik namanya..so kenduri mber aku ni..meriah sikit coz rmai mber2 datang memeriahkan majlis..meriah giler cam sambut reunion kat sini..tp mber kawen la nk wat reunion..klu tak hampeh je nk kumpul ramai2 camni..hahhaha so yang pasti geng huru hara sah2kan la akan bertempekk muka kat atas pelamin...mber yg dah kawen pun datang bawak bini masing....hahhahaa....


so tgk la pic lak.....


bersama pegantin

shahrul &amy

mber lama form 5

bersama pengantin

pojik & wife dia

stylo pic dari mber clas....


p/s asyik p kenduri org je...hahaha bila kenduri sendiri lak..hahahhahahaa...jawapan dia..taun dpn dpn dpn dan dpn....

5 comments:

  1. ha..ntah..nak merase gak nasi minyak org perak ni ;p

    ReplyDelete
  2. hehehe..nti i kasi kat jemputan ek...hahha..

    cik nikmatun yusro dah ada blog..sila la foo dia

    ReplyDelete
  3. bila sy nak merasa nasik minyak saya nih.. hahaha.. cik violet meh la follow blog sy >.<

    ReplyDelete
  4. little yuyu....tgu org disana masuk meminang anda dpt la makan nasi minyak sendirii

    nadya bubble...hehhehe suka jgkkk p kendurii ek

    ReplyDelete