Sunday 25 March 2012

bahagia tuk seketika saja

gilerr kan...aduhhh napa la da perasaan sebegini dalam diriku..tolong la buang jauh jauh perasaan ni....tapi ari ni terasa bahagia giler...dah 3mingu sjak dia ke sana ..tak dapat aku chat 2way ngn dia..salu on way je..yelh masa tak tentu kan..kadang2 aku tdo dia on9..aku on9 dia tdo..so mana ada masa yg sgt tuk berchat berdua camni..


semalam sehari gak aku tgu dia on9...tapi hampa giler..waiting n waiting dia smpai lebam...disebabkan aku dah frust smlm dia xda...ari ni aku tak bajet dia akan on9...perghhh terkejut beb bila dia on..masa tu dalam hati mmg munge munge cinta kot..sgt sgt bahagia..smpai status fesbuk aku "" saya rasa sangat bahagia ari ni :-)"" 
dah macam org giler angau dah aku ni..sengall btoll...


so dapat la chat 2way ngn si dia..tp tak lama kot..dalam 45mint je coz dia nk tgk F1..adehh xpela jnji dpt jgk chat..walaupun kejap masa tu sgt berharga tuk diriku..macam2 citer la aku dgr n citer kat dia..almaklum la chat 2way ni senang sikit...hahhahahaa...


so last last dah nk out...pesanan terbaekk yg salu bg kat aku...jgn lupa solat , jgn nak berjimba sangat ...fokus study..dia ckp kena ubah segalanya tuk menjadi yang terbaek..nak ubah jadi baek senang je...

no time tuk berjimba2..no time tuk fren ..no time fesbuk ..no time wat benda remeh temeh....n so on...fokus tuk study, allah s.w.t dan family.. ( susah kan nak wat camtu)..dia kata mula2 susah tp lama-lama akan terbiasa tuk tidak berjimba-jimba...dalam hati leh ke aku wat camni...mmmmm cam tak je...tapi klu nak berjaya pe salahnya kan...



yes yes..i can do it too change my life...try the bestt tuk cpaii impian ku.....pariss tgu aku maii sana..hahahhahahaa...


p/s sapa lg nak bantu diri anda melainkan anda sendiri....






4 comments: