Thursday 26 July 2012

review the Amazing spiderman

salam all readers...how pose ari ni.??dah ada yg MC ke..ahaks

punya la penat semalam...adoiii gara gara kuar malam...perghh dah lama giler tak kuar malam dan merempit... xda la jauh sgt..alamanda je pun tp penangan kot.giler ar..


so buka pose kat sana ngn romate n zhoa min...so xda kje pas2 p tgk wayang...aku tak bpa sgt nengok wayang ni tp xpela layan jlh..so tgk la the amazing spiderman ni...sblm2 ni spiderman aku mmg tgk n ikuti la jgk...so xpela kali ni tgk kot2 ada kelainan ke idak..agak lmbt nak wat review sal filem ni.hhahaha dah 2migu dekat wayang..tp still rmai jgk yg tgk citer ni...termasuk la ktrg


so ada la kelainan sikit...bg aku citer ni ada unsur2 lucu..lawak jgk..sempat jgk la peter parker tu wat lawak sengal..hahhahaha dan aku suka lg peter parker yg kali ni..ensemm tu dr yg sebelum ni..heroin dia pun cantek gak..


jalan citer dia...kali ni menunjukkan ada mak ayah dia..tp kejap jlh..pas2 ada berkisahkan penyelidikan bapak dia ngn norman osborn tu...macam2 la...tp bg aku oklaciter ni..xda la membosankan..hehhehe


cukup la takat ni...ptg ni nak p mid valley ngn bka pose kat kl sentral lak jumpa my ex housemate aka meow jaik....adios




2 comments: