Wednesday 4 July 2012

july

apa menariknya bulan julai ni....mmmm myb bagi sesetengah orang..julai ni bulan kelahiran, bulan dorang kawen ke...apa2 la....tak kisah pun janji hapy kan...so sapa2 yang lahir bulan 7 ni..hapy besday....hapy aniversary n so on...


so for me..bulan 7 ni..woww macam2 ada....first ...bulan 7 ni adalah birthday beloved my mum.....yang ke bpa???tettt dirahsiakan...mak i muka ok lg...lum cecah usia emas..2 3 taun lg cecah la...besday my mum 31hb ..lambat lg..tp nak kasi pe kat mak pun xtaw...hahhaa xkan nak kasi menantu kot...pergh hebat la klu kasi menantu kat mak...opsss bukan tuk taun ni..myb 3 4 years ..myb tak tahu sal jodh ni....xpela nti wat entry lain sal my mum punya besday...


so second ...tettt ulangtaun persahabatan yang kedua....tarikh tak sure bila tp bulan ni la ktrg dipertemukan dan kenal...so harapan semoga persahabatan kita kekal sampai akhir hayaat....yg i igt fifa world cup tp sal bola la..bet sal game sapa menang sapa kalah..dan aku menang..hahahhaha (dia sokong netherlands) aku lak sokong spain...


3rd.....bulan 7 jgk la ..aku sudah bergelak mahasiswa uKM...2taun dah beb kat ukm..dan insyallah taun ni jgk akan berakhirnya di UKM...rasanya dah tak sanggup tuk belaja lg...tp akan dtg xtaw la kan..tp wat masa ni..sampai disini saja...hanya segulung master yang ku tunggu ...ahaks tp tu bukan pengukurnya....keja tu penting....ada kelayakan yg bgus blm tentu akan dapat kerja yg bgus...( situasi masa skrg) dan aku tak kisah keja apa..asalkan keje tu jamin masa dpn aku...


keempat...bulan tuk aku viva jgk...hahhahahahha mudah2an segala urusan dipermudahkan...aminnn


kelima...bulan nak puasa kan...hhehehehe so selamat myambut ramadhan al mubarak...


No comments:

Post a Comment