Friday 10 February 2012

Good bye Msia Hello bandung....

wowww...ari yang aku tgu tgu sudah tiba.....next trip vacation to bandung Indonesia....macam2 status kat fesbuk kawan aku wat ari ni..hahhahaa masing masing excited nak ke sana..hahhahaa 


aku bakal berangkat ke sana pada 11.02.2012 smpai 14.02.2012...doakan saya semoga selamat sampaii dan selamat pulang ke Malaysia ek..cam p jauh la pulakk padahall cross d sea sikit je..hhahahahhaa...



tak kisah la..cam seblum sblm ni excited dia lg syokk kot..nak shoping sakan jap sblm nak mula semester baru 20hb ni..hhehehe ..


aku bawak duit ke sana sikit je...tak sampaii 2 juta....woowwww juta tu..tapi juta rupiahh je nak banding ngn duit malaysia pe lah sangat kan...hehhehehhee....


oooo yayyyy......bandung tgu kedatangan geng melencong ktrg dari UKM...walawehhhhh

p/s to para bloger yg saya sponsor barang tu tguu ya...adiah anda kan sampaii mingu dpn...ahaks

2 comments: