Wednesday 1 February 2012

entry semalam

sambung entry semalam....adakah bahagia yang aku cari selama ni..dah cam org gila bayang dah..wakakkakaa..


aku suka sembang ngn someone ni..dah lama kenall tapi tak penah bersua muka..rasanya dah kawan hampir setahun lebey tak salah aku..aku kenall masa aku nak masuk UKM kiranya klu hitung-hitung sampai skrg dah setaun setengah la jgk...tapi setaun yg lepas dia mengofflinekan fesbuknya selama setahun..klu aku tak fesbuk sehari pun dah cam org sasau..hahahhaa bgus la dia tekadd sume xmoo muka FB..hahhaha


bila sembang ngn dia rasa cam best je...rasa hapy pun ada...sembang dari segi agama, kehidupa n so on...tapi xda la slalu sembang dia pun bz orngnya...so no time to chat wit me...fesbuk la yg menghubungkan dunia aku ngn sidia..hahahhahaa....

dia nii sangat la tegass rasanya...sorng yg sgt komited ngn keje...sorng boss yang sangat garang..opsss jgn marah ekk...mybe sorng abg yang bertanggungjawab pada adik2 dia. n sorang anak yg taat pada ibu bapanya....

tadi dia kasi lagu tuk aku..dia cakap klu rindu ingat lagu ni...aku dah dngar lagu ni sampai abis tapi lum menghayatii lirik lagu tu smpai lebamm...


 

p/s akan saya layan lagu ni sampai lebam...hehehhehe....

No comments:

Post a Comment