Tuesday 7 February 2012

baby sitter

ehhehee..for the first time jadi baby sitter tuk anak sedara sendiri..hahahhaha sblm ni tengokk gitu-gitu je jaga dorang ni..kali ni ambikk ko jaga tuk 3 hari coz my sister ada bengkell kat port dicks0n ...mula2 aku ingtkan kat morib alih-alih kat pd je..huhuh bosann tapi xpela janji dapat bercuti kot...hehhehehe 




bengkel akak aku kat klana beach resort port dickson area teluk kemang..kiranya dari pantai teluk kemang tu dah leh nampak hotel ni.hotel ni bru je buka.swimming pool masih dalam pembinaan.view dari atas hotel cantek sgt nampak laut...humaira punya la suka...


so bermula malam tu aku dah stat jaga dia..ahhahahah senang je nak menjaga dia..tapi bab tdo susahh nak selawat lu bru nak lena..alih2 acu dia skali nak lena..hhehhehee....


masa tu aku pun bayangkan cmnr la klu aku jaga full time housewife dok umah jaga anak..agak2 mesti camni..nak mandii tgu baby dah tdo bru mandi tu pun was was nak mandi mana taw kot2 jatuh katil ke apa ke??susahh kot macam-macam bermain di pikiran..hehehhee...seb baek la masa aku jaga humaira xda pe yg berlaku..hehhehehe
















No comments:

Post a Comment