Thursday, 30 August 2012

sesi mencari

salam sesi mencari keje mula giat dilakukan...macam2 keje yg diminta tak kisah la janji halal..nak dpat ngn kelulusan rasanya lum sampai rezeki lg...so cr la apa yg ada lu jnji leh hidup kan...

lupa nak gtaw tuk pemenang Ga caah ...caah dah selamat pos sume barang hari ni kecuali 2 orang je lg klu tak silap caah la...yg lambat tu sabar ye menunggu insyallah akan smpai hadiah anda sume

hehhehee.....so cukup la sampai sini nak sambung balik cr keje dan wat keje...

2 comments:

  1. sama! tengah giat mencari kerja jugak neh:)

    ReplyDelete
  2. mudah2an kita cpt dpt keje..:-)

    ReplyDelete