Monday, 9 April 2012

special entry

rasa nak update lak malam ni..bak kata cik yusro ari ahad cuti tesis...hehhehee so mmg sungguh berjimba-jimba arini..langsung tak sentuh green roof kot...adoii pe nak jadi ni..cam bak kata mr.Sk jgk nak kena campak file baru nak sedar kot..hahhaha..kan dah kena bebell ngn dia tadi..sungguh banyak ari ni bebelan dia kat aku...macam-macam nasihat kasi, kata2 semangat...dah cam abg lak aku rasa dia..hahahhahaa...tapi abg ke apa ke yang penting ari ni aku rasa bahagia sangat ,aku ngn dia dapat berbicara setelah seminggu tak sembang ngn dia...ok2 no jiwang2...motif entry kali ni bukan sal dia..tapi pasal ni...nak update pic comey2...kan ari tu cik Violet nak pic makanan...so dah cari..so ari ni nak kasi kat dia..ahaksss..


cik VC tgk la ye....


















p/s sapa-sapa nk request pun boley...:-)))

6 comments:

  1. Caaaahhh.cute gler!! Tlg tlg lapa ase.haha. Amboi smgt trs dpt panggilan juh.heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. alamak lapa..g kedai makan..hehhehe.semangat pas kena marah :-)

      Delete
  2. aishhh rase nak mkn kekkk plk.. cuti tesis ye.. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehee...jom makan kek..ha r cuti tesis...tmbah2 cuti sem ni lg la bertmbah2 cuti tesis

      Delete