Saturday 7 April 2012

last trip ke???kUching sarawaKK

rasa tak saba nak berjimba-jimba.....wahhh keterujaan melanda...so kali ni akan tiba trip yang dinanti2 myb the last trip tok taun ni..ahaks last ke????hhahahaa cukup la kot taun ni dah banyak sangat jalannya..hehhee..wat masa ni, pejalanan ni jelah yg last dalam pikiran...gpun bukumerah dah nk tamat tempoh..tgu air asia wat promotion lg leh ke vietnam laks..asyik ke indonesia je..haahhahaha


kali ni trip ngn my family ke Kuching sarawak, rasaya dah lama jgk la book tiket ni..urusan ni my sister yang uruskan..aku ikut je..tiket free kan...hahhahaa..




so kali ni punya trip, aku yg uruskan segala accomadation dari pengangkutan smpai tempat tdo...my sis xda masa nk uruskan coz sibuk ngn study dia..so aku adik yg bongsu jgk la kena uruskan....alhamdulliah aku dah settlekan pasal sume urusan kat sana..dah siap pk tempt mana yang nak pegi..siap survey ngn kawan-kawan yg dok kat sana ...






ktrg pegi 7hari 6malam..giler lama kan..dekat seminggu tu..padahal time tu aku sangat la bz nak siapkan tesis aku, akak aku lak bz ngn class dia.tapi pe leh wat dah lama kot rancangnya.klu tak xdpt pegi tu mmg xda rezeki la..hehehee...selama 7hari6malam...sumenya harga rm1600 termasuk minyak, kereta, driver dan homestay...makanan tak termasuk ..sendiri punya tanggung..hehhehehee...




so da dalam 1sebulan lebey je lg nk ke sana....kuching tgu daku...hehehe..akan diupdate pengaalaman ke sana ..insyallah...


p/s....tak sempat arwah abah nak kesana...al fatihah tuk arwah abah...

No comments:

Post a Comment