Sunday 29 January 2012

why why why


why why why......................


last 2 day....aku ngn romatee sembangg smpaii lewat malam tntg Soal hati n perasaan....romate pun ada masalah jiwa kacao...xpela abaikan citer tu coz xleh cer kat sini....


so mlm tu sblm aku tdoo tetiba aku teringat kat someone ni..mmgla sblm ni akan teringatt jgkkk..tp aku abaikan je..so xpela..tetiba sok nye aku buka fesbuk tetiba dia ada balikkk setelah sekian lama xda online fesbuk...

1 tahun 27hari dia tidak mengonline diri dan aku tak berhubung ngn dia jgk...dia tegur dalam fesbukkk sangat2 aku terkejuttt sembang ngn dia agakk sejam lebey jgk la..tnye kabarr sume tgk pic dia pun dah lain..dlu kurus sikit skrg chubby jgkk..tu la mengata aku luu gemokk kan dah kena.......cakap kat romate dia ada balikk...muncul semula...tapi kenapaa ,muncull balikk setelah sekian lama...mmg dulu ada sikitt hati padanya tp dah diabaikannn tp bila dia ada balikkk jiwa aku lak yg terganggu..bru nak stay ngn sorang sje je ada muncul yg lain.....adehhh susahh toll la...

 sampaii skrg dok memikirkannnya...tapi sampai bila kan...jadi tanda tnya lak..tak suka aku...diberi dua pilihann tapi main tarik tali..dua dua perfectt dua dua bz ngn kerjaya....aku dorang tinggall terkapaii kapaii...hambikkk kooo...tulah takdirnyaa ...
p/s ada jodoh ada la......tguu jlhh smpaii kapann punnn









No comments:

Post a Comment