Tuesday 17 January 2012

novel pErTamaku...


ari ni aku p mid valley gara-gara nak tebus baucer buku 1malaysia...so aku ngn romate wat la perancangan nak ke sana...tgu train dah la dekat sejam coz ktm delay..bosann kot sebaek berdua klu sorang moo aku tgk org je...smpai mid dalam kul 11lebey..masuk vinci cuci mata jap....pas2 terus p MPH mid Valley..excited kott ..almaklum la aku ni mmg bukan seorang yg rajin nak membeli buku ni...

p la cari buku pe yg nak beli....niat aku nak beli AKta kualiti alam sekelling 1974 dengan Asas statistik penyelidikan ....langsung xda kot kat sana..sakitnya hati..pas2 romate p tgk novel..hahhaha dia nak beli novel bicara hati ngn bila ym berbicara..perghh xda jgkk..Bicara hati hot seller so mmg xda la..

hampa giler ktrg berdua..xpela ktrg pujuk hati p tempatt lain la cari...sambil2 cari msg paah yus tnye mana mph or popular ada..sambil2 tu p makan kat jusco..lama giler tak makan asam laksa kat sana..sedap pedas terangkat la..hehhehehe...


nak dijadikan citer aku ngn romate p alamanda kot..dr Mid ke alamanda. nak cari buku punya pasal .kat sana perghh ramai ngn student nak redeem baucer jgk la..aku pun motif cari buku yg sama..hampa jgkk xda !!!!!!...pas2 disebabkan alang2 dah maii aku pun beli la novel tuk pertama kali dalam hidup aku ni. pilih punya pilih akhirnya aku grab 2 buah novel..tp still ada balance aku beli pen, sampul surat ngn gam kat sana semata-mata nak cukupkan lima puluh hinggit tu...




hahahaa..lawak kot aku ni bukan peminat setia novel, nak baca novel pun malas..aku ni suka skip klu baca novel, baca dpn blkng tgh ..siap...last aku baca novel pun aku xtaw bila...tu pun novel pinjam kat mberr..hahahhahahhahaa...


so Tarraaa.....novel yg aku beli Gemersik Kalbu ngn  kasih bersulam cinta. Gemersik kalbu dulu aku penah baca tp dah tak igt..alang2 ada kat tv aku pun beli jlh ..aku dah xtaw nk ambik buku pe...so ambik jlh...yg kasih bersulam cinta...aku beli sebab muka dpn dia cantik..hahhahahaa..sengall gilerr.. citer ntah la best ke tak...bila 2 novel tu aku nak baca pun xtaw.tgu ada mood kot nak baca...


novel pertamaku

2 comments:

  1. perghhh...yg dibeli novel..haha..


    akhirnyee, sila bc novel tu ea jgn wat pekasam ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaa....pasni bru cr buku ilmiah...

      rasanya akan wat pekasam kot..kasi liah je baca...

      Delete