Friday 19 August 2011

stalker terhebatt

18ogos..ari yang mengungkap segala2nya tentg dia...sedih sayu tak terkata..smpaii hati dia wat aku cmni...tp xpe la..aku dah redha dgn apa yg trjadi..anggap dia sbgai lumrah hidup..hidup harus diteruskan..cuma kecewa je..hati gurl mana yg tak kecewa klu benda camni terjadi kat diri sendiri kan..


seblum2 ni cam dah tergerak hatii tp masih mampu tersenyum seperti biasa....tapi berkat bulan ramadhan ni nak terbukti segala2nya...aku seorang stalker terhebatt ...dengan 1 klik je bongkar segala2nya ..pndai tol aku tp facebook n Mr google banyak menbantu aku..thanks FB + google  coz ko dah tolong aku dlm mengungkap segala2nya...


anyway aku sedey gakk tp alhamdulliah aku leh handle perasaan aku ni walapun sakitt hati ini...aku masih mampu tersenyum dan bergelak tawa...no more tears ok..


yang terjadikan biarkan ia terjadi jadikan ia satu pengajaran dan pengalaman dlm hidup...hahhahaa hidup kena ceria..

hehhehee.....



No comments:

Post a Comment