Tuesday 30 August 2011

Merahnya RAya 2011

firstt nak ucap selamat hari raya kat muslim n muslimat seluruh dunia yg menyambutt lebaran taun ini...ampun maaf dipinta klu ada wat silap or pe2 jlh ..hehhee



acu + aira

so raya taun ni sederhana je sperti taun2 seblm ni..xda beza sgt pun..taun ni raya pertama xda wtpe ptg raya tue mak ada masak rendang ayam, kerang , kuah kacang n so on....hhehehe kali ini raya pertama yg ada kat umah akak n aku je..abg balik umah mak mentua dia kat Ganu..so ktrng berdua je adik beradik beraya kat sini ngn mak abah.. 



taun ni baju raya aku warna merah...ada 3 pasang..tiga-tiga warna merah..pergh meriahnya berwarna merah..hehhehehe so hari pertama ni aku pkaii baju merah yg beli masa kat Medan indOnesia....aktiviti aku kat umah cam biasa la..dok layan tetamu je tapi bapa orng la sgt yg dtg...hahhhahaa budak2 pun xrmaii ..rasanya budaya kunjung mengunjung time raya cam dah xda je...aku raayaa pertama ni xtvt mmg berjalaan la keje..tguu Dahlia msg aku nak p mana je...kali ni jauh destinasii yg dituju..hahhaha masing2 nk p umah kenalan masing2 seb baek la kenalan aku jauh2 sume so xdpt la p beraya umah dorang..ehhehehe 




sepanjang seminggu ni jadual penuh ngn xtvt...sok raya ke-2 nak ke open house + member baek bertunang..pas2 klu awall p beraya sakan lg...raya ke 3 xtaw p mana..myb ke Kuala kangsar kot klu xda pe2..abg raya ke3 bru balik sini myb jumaat p umah paksu kat kedah..akak xda hal balik mana2 pun xkisah coz umah mentua dia dekat je....dia salu je tdo kat sini almaklum la xda sapa nk berebut bilik ngn dia..hehhehehehe...


haziq n izah


so raya kedua lak pakaii baju corak batikk yg beli kat jogjakarta ari tue...still warna merah gak...heheee


bersambung sokkkkkk klu line berukband laju......



my frenn




No comments:

Post a Comment