Friday 19 August 2011

besday gurll...humaira..

humaira

cam biasa malas nk update blog kan..hhehe ari ni 2 post sekali...alang2 dah update kan...


so ujung minggu lepas aku p sambut besday anak buah aku..nur humaira bt rosli..genap setaun pada 12ogos..hebat la kan anak buah aku dua2 lahir bulan ogos...beza pun 6hari cuma taun je beza ..klu anak aku lahir bulan ogos pun ok gak..merepek je lebey..ahhahahhahaa


celebrate kat umah je..akak masakk spageti , nasi n so on la..macam2 ada..kenyang giler kot..hahhahhahaa...tuk aira aku just bg baju tuk dia.tu je yg mampu tuk dia kali ni..hahha xpe2 nti aku beli yg besar punya tok aira ek..hehhhhee sian kat dia..asyik kena buli ngn junior je..hahhaa biasa la dak2 kecik ni mana nk pham kan..hehheheee 







masa ni pun siap ada 2 kek..satu tuk aira satu tuk junior..ko makan la kek sampai lebam..hahahahhahaha

No comments:

Post a Comment