Saturday 20 April 2013

kenangan terindah

alhamdulillah....

rasanya bila aku dah tulis warkah terakhir tuk sk..aku dh lega..lega sangat apa yg terbeku dihati dh ok...

akan ku jadikan kenangan terindah antara aku ngn dia..dlam hati ni.,.kenangan yg aku xkn lupa..camnr pertama kali kenal sk...tak perlu aku nak cerita kat sini...biar aku je yg taw...hampir masuk 3tahun aku kenal dia...walaupun tak selalu bersembang tp sayang aku kan dia tetap ada..tp xpe aku dah redha aku akan lepaskan dia perlahan2...

yes mmg susah nak lupakan org yg kita syg...mmg tiada persengketaan...tp ape leh wat ..tu yg terbaek antara aku dan dia...aku redha je..inshallah dia akan bertemu dengan org yg leh bahagiakan dia..dan org yg leh bahagiakan aku..amin...


 

lagu yg dia kasi kat aku...
 

lagu set fire to rain pun sama...

ni lagu aku bg kat dia

kenangan itu terlalu manis tuk dilupakan..

p/s i doakan u bahagia dunia akhirat..i xkan lupakan u.



2 comments: