Monday 12 November 2012

tak puas hati

aku dah lama tak puas hati ngn bdak ni..dari aku stdy smpai la skrg...so budak ni biarlah aku kenalkan dia dak junior aku master pengurusan....so tak kisah la aku ni klu org tnye aku jawab je..tp budak ni makin dilayan makin menjadi2...kdg2 benda yg simple dia bg susah...

wey maklumat kat hujng jari je pun..ko nak apa search je kat google bersepah ada...lg satu tahu la ko da master xyah la nk riak sgt..ckp sana sini susah nk dpt keje bgai..sabaq la bukan senang nk dpt keje skrg..ada master pun tak guna klu xda pengalaman..ko keje jlh apa2 dulu...bru la dpt pengalaman...jnjiko da keje...aduhh dak perempuan ni..srabut rasa..

td aku lambat balas msg kat fb ..selamba je dia sound aku " kak sara tak balas msg pun" sombong ek skrg...
wey minah aku da keje nk wat xkan nk hadap ko salu...panas hati jgk la..tp aku ni baek aku bls jgk la..padahal hati ni mmg pnas sgt...siot je kan...sbb mulut ko jgk la ko gadoh ngn penyelia tesis ko kan..padan muka ko..ckp tu biar berlapik sikit klu nk ckp ngn org yg tua dr ko...

dah la...patutnya aku block je ko dari fb aku...tp kesian lak aku rasa..sgt aku bertindak kejam..hahhaha 

p/s aku cuba bersbar ngn pompuan ni..

sekian 
sesi luahan hati...

No comments:

Post a Comment