Sunday 11 November 2012

apa kes ni

malas bebenor nak update blog kan...sian bulan 11 ni bru da 2 entry je taw...hahaha xtaw nk tulis apa..skrg musim cuti sekolah so ramai jgk la yg kawen...congrat kat mber yg melangsungkan perkahwinan ..sorry la xdpt nk hadir klu yg kat perak tu..ahaks. (almaklum la susah moo cuti)

nyway sepanjang aku keje kat NAHRIM byk pengalaman yg aku dapat...walaupun jauh dr bidang aku blaja tp its ok sume tu pengalaman...siyes beb baru masuk keje aku dh kena p kursus...perghhh best kot...P johor lagi...naek MAS class ko jah...tiket sah la mahal kot..aku pun  tak mampu nk beli tiket MAS salu AA je..tu pun dh bersyukur kot..hahha..kat sana aku kursus sal tatacara pembayaran duit la...sume sal akaun....
nombor nombor memang sinonim la.....so abis sal tu..

so last week aku p teambuilding nahrim yg wat..3hari 2malam kat morib..best siot...hotel mmg sungguh selesa..tepi pntai tp tak sempat nk trun pantai...aku stay kat impian hotel morib...sgt best best best...
keje nahrim ni sgt la best..hahhahaa 

migu ni lak aku bz ...hahaa kena check ot ngn tnt...wehhh serabut kot....sakit mata aku nengok borang2..hahhaa ish merungut lak kan...hahhaha

tp satu hal yg aku nk skrg......aku nak bercutii..........nak cross d sea....

geng teambuilding sesi 1

tiket p jb

dari hotel nmpk singapura


dpt sijil oooo


ngn fiza oficemate




surat cinta masa kat teambuildings..hahahaa

No comments:

Post a Comment