Sunday 9 September 2012

maybe one day

bila umo anda dah meningkat byk persoalan akan timbul.....tak kira sapa mahu lelaki atau perempuan mesti akan alami macam ni..soklan akn terus bertalu talu bila kawan2 lain dah kawen...soklan cepu mas akn dapat..." ha ang bila lagi." kawan lain byk dh kawen tunang.....

ckup benci aku nk jawab soklan tu...mmmm ngah mencari..bila jwab camtu kena balik..pilih yg demand sah la tak dapat....hello ingt kawen ni senang ke...mesti la nak kena hati budi lu..kurang2 dia leh tanggung kita tuk masa hadapan..mmg tak salah rezeki akan da masa kawen tp msti la jgk nak tuk diri kita sendiri...koo nak ke kawen nti sengsara derita...

plez la belaja dr pengalaman org2 ada masalah rumah tngga...klu bahagia alhamdulliah...

bg aku...kawen ni bila sesuai dan ternyata aku ni mampu nk pikul tanggungjawab sebgai seorang isteri, menantu, ibu n so on..bila dah ada rasa tanggungjawab blh la kawen...hahhahaha tp kena cari calon suami la..

bila aku tgk my sis ada anak kecik..mmm terasa sgt aku lum sesuai tuk pikul tanggungjwab seorng ibu...hoohhoho mmg la umo dh meningkat usia..mber2 yg seusia ku pn dah anak 2 3 orng...tp ntah la lum ready lg aku ni..suka tgk mber2 kawen ada anak sume..tp aku sendiri yg lum mampu lg...hati aku ni lum terbuka lg nak ke alam perkahwnn gamaknya...insyallah ari yg ditggu tu akan smpai juga..cpt atau lambat je

skrg kawen lambat dah trend....rileks je...bak kata org klu dah smpai seru smpai la...tp harus jodoh mmg da tp cari la jgk...jodh tak datang bergolek..hahhaha xkan nk tggu bulan jatuh kat riba kan...pikir la sendiri...

heheh...congrat wat my fren ita yg tunang ari ni 9/9 dan ann 23/9 nti.....wat masa ni biarlah aku ngn cara aku cam ni...cam ni pun aku still bahagia...bina kerjaya dahulu insyallah satu hari akn bina keluarga bahagia ngn si dia. ( si dia sapakah gerangannya..aku pn xtaw...ngah cr calon yg sesuai) myb skrg lum jumpa yg sesuai n kenan kat hati..ahaks ..

 klu dah tertulis kapan waktunya insyallah sume akan ok...just see and wait 






p/s hari bahagia akn smpai bila waktunya...

No comments:

Post a Comment