Thursday 10 May 2012

review The Avengers

dah  2 3 hari aku berjimba2 sakan btoll la....adehhh giler ar camni...huhuhu cmnr ni nak buktikan kat dia yg aku leh buat yg terbaek..mmmm klu dia tahu la..sahh aku kena lg....huhuhuhu so dia xleh taw..wakkakakaa

so ari ni aku berjimba2 ke times square sambil nengok movie..hehehhee giler kan....mmg kot dah lama aku tak tgk wayang...last aku tgk pun xtaw...hahahhhaha....


aku pun tgk la cer the avengers...cter dia sagt la best ..n ada sentimen lawakk pada pengakhiran cer...mula2 cer agak bosan sikit...hehhehee...search je kat google bersepah ada cer pasall The Avengers ..

citer dia mengenai satu team adiwira ..cam iron man, hulk, thor, captain america , natasha ramanoff ( black widow) yg dinamakan the avengers tuk lawan ngn Loki..loki ni punya la jahat..pndai saiko...kiranya dia nak kuasai bumi la...lebey kurang la cer dia....

part yg aku suka dalam cer ni...

bila hulk ngn thor lawan ngn penjahat la...dah abis lawan boleh lak si hulk ni tumbuk si thor..lawakk giler

bila hulk panggil si LOki dengan nama dewa lembik...ambik ko kena hempuk hempuk ngn si HUlk...

pas2 bila si hulk sedarkan iron man ...dorng ingtkan si ironman dah mati selamba je hulk hembus la...pas2 terus sedarr..wakkakaa lwakk beb...



hehhee..so mmg tak rugi la aku tgk citer the avengers...hehhehehe sgt sgt best....






No comments:

Post a Comment