Sunday 13 May 2012

i LOvE my MUm

Happy Mother days...ecspecially to my mum.Puan Norhayat Din...selamat Hari ibu kepada ibu yg ada jat satu dunia ni..tak kisah la ibu muda ke tua ke..sama je ...yg penting korang ibu...






sesungguhnya saya sangat menyayangi dirinya....Terima kasih kerana sudah membesarkan diri ni sehingga ke nafas skrg...skrg ni mak la tmpt aku nak luahkan apa-apa...tmpt yg aku nak manja.....aku baru kehilangan sorng kekasih hati yg salu ada dalam hati ni...sorg yg aku syg ..sgt sgt aku syang...love my dad walaupun dah xda kat dunia ni...aku salu teringat kat arwah abah....


mak aku adalah segala2nya...aku tak sanggup kot klu pe2 jadi kat mak aku..tak dapat aku nak bayangkan...sedangkan byk kot mak aku tahan...susah nak story...aku je yg pham mak aku...myb sebab aku anak bongsu so dia lebey selesa citer ngn aku.....aku doakan semoga mak aku pnjg UMO dan dimurahkan rezeki...aku nak bahagiakan mak aku dulu pe2 pun....LOVe mum...




p/s so sapa2 yg lum kawen tu..cpt2 la kawen ek..so korang leh jadi mum...mesti tahu betapa hebatnya jadi seorang ibu...wahhhh tetiba kan nak jadi ibu lak...hehhehe

No comments:

Post a Comment