Friday 16 December 2011

"HafizZainal's Contest - Senyuman Mahal II "

aku ni tak da rajin nak update sal blog ni..bila ada mood bru nak update..so tetiba mata ni tekan la group blog kat fesbuk tgk ada contest..aku pun dgn rajin tgk la..wahh tgk cam bestt je..soo nak join la..so sapa-sapa yg rajin cam aku ni nak join boley......



syaratt dia simple je...

1. wat tajuk entry post sal "hafizZainal's Contest-Senyuman Mahal II"
 
2. kena letak banner contest ni...taraaaa...mahall tol senyuman en Hafiz Zainall ni..

klik tuk tgk contest en hafiz ni....
3. letakkk muka senyumm sendiri or ramai2.....tgk la hasilnya senyuman aku yang tak seberapa ini..





ada three picture lagi..just tuk tontonan umum je...

syarat ke 4....

jawab soklann yg diberikan..dah cam kaji selidik dah nii

jawab jelah....

1. kenapa gambar yg dipilih ni merupakan senyuman mahall???
jawapannya....mahall sebab picture senyum ni tak dibuat-buat ia keluar dari hati yang tulus dan ikhlas dalam bergmbar tambah2 pic no 3 yang ramai..tu sume muka excited bila dapat bergambo...almaklum sume dalam tu kuat gila kamera termasuk la aku...

2. kenapa nak join contest ni..
jawapannya...saya nak memeriahkan wall awk dan wall sya disamping nak tmbah follower...almaklum la follower blog ni sikit je..klu menang mana taw leh tmbah kenalan blog kat sini. selain tu ada rezeki tuk menang mana taw...so dgn rajinnya join contest ni..

3. first empression tgk org yg pkai braces.
jawapan--->>wahh org tu pkai braces. banyak duit dia kan pkai braces tu..hahahhaha nak jawapan 1st empression kan..so inilah jawapann saya...

syarat ke -5 
dah siapp follow sume...

syarat ke-6

siap..

syarat lastt....
(byk bebenor syarat-syarat ni)

tag 3org mber..
calon-calonya..



so nak dpt markah bonus..

done follow ur twitter n subscribe you tube u...ahakss

sekian dari sarah adi..

 p/s harap-harap dapat la menang..

4 comments:

  1. phewitt..t 1st tu senyum lebo smpai nmpk gigi bole wat iklan..hehe..


    alamk, kene tag..haha..nnt i godek gambo dulu ek ;p

    ReplyDelete
  2. cik violet..hhahahhaha 1st gambo excited dpn p medan..hahahaa...

    cpt2 cari stokk pic yg tenyum tenyum..mana taw dpt adiah

    ReplyDelete