Friday 30 December 2011

good bye 2011

dah ujung taun dah.....well pe yg terjadi pada aku Tahun 2011 ada suka duka sedih gumbira sume ada...:-) :-/ :-(


awal tahun 2011 ...januari rasanya xda pe sgt kot aku menjalani cam biasa but the moment first time p oversea...(hahahha cross the sea je) aku P medan...melancong sana sini...
danau toba

lake toba

istana maimoon medan

februari,march, april , cam biasa la..hidup aku kat UKM je..jalani kehidupan as student..wat assgmnt, p fieldwork ( port dickson, pulau kapas )..mmg bulan2 yg sangat mencabar kan letih la..pada masa yg sama jgk aku kerja..stdy lg perghh i tell u mmg susahh kot..





Mei...cam biasa aku p berjimba jimba kat jogjakarta + sOLO after aku abis exam...sgt lama becuti dan tambang air asia sgt berbaloi baloii....kat sana aku abis 1 juta lebey je...rupiah la..klu Ringgit 1juta mmg kaya kaya kaya..
candi prabanam





jun julai ogos september cam biasa...xda pe2 yg menarik pun..aku jalani kehidupan cam biasa..asam garam kehidupan..bulan september aku masuk sem 3 tuk pengurusan persekitaran.kali ni aku ambik satu paper je dan mahu siapkan thesiss aku..tapi sampai sekrang 1 bab pun lum muncul lg....bila maooo siapp daaaa


oktober ...bulan kelahiran aku..terima kasih my mum ..bulan november pun sama gak...aku ok jee...aku henti keje coz nak siapkan aku punya thesiss..dan aku berjimba jimba ke kota kinabalu after raya haji..






december...bulan yg aku xleh lupa ...dimana arwah abah aku xda..23hb december arwah abah dah pergi meninggallkan kami sekeluarga tuk selamanya...al fatihah..ari ni genap seminggu abah xda...aku redha dan tabahkan hati...


so dalam tahun ni ada suka duka semua..dalam tahun ni jgak klu bab cinta..uikss payah nak cakap...tahun ni aku jumpa balik ex-bf aku masa form 1, dalam tahun ni jgk aku telah tunggu seseorang selama setaun (lama kot) , alhamdulliah setelah aku penat tggu akhirnya dia balik dan smpai skrang hubungan aku ngn dia smooth je ( ada jodoh ada la aku ngn dia ) susah bebenor nak jangkaa si dia ni...dan dalam tahun ni jgk aku dikecewakan dgn terukk gara-gara terlalu percayakan si dia...aku redha seb baek aku tahu sblm aku merosakkan kebahagian org lain..biar aku sorng je kecewa dari aku kecewakan hati dan perasaan orng lain.


susah jgkk klu ada org mengharap sesuatu yg blum pasti..susah moo say yes bila hatii xda kat some0ne tu...( to my ex-bf ) tggu la klu u rajin nak tunggu.wkakakkakaa .right now i just anggap u kawan sahaja..kita bleh jadi best fren..





so soall cinta hati dan perasaan pada tahun ini...lum ada yg punya...aku suka berkawann je ngn sapa2 so sapa yg nak masuk line isi la borang..hehhe


so dah maoo masuk 2012 ni...azam tahun aku ada byk...so akan ku update 1.1.12 tahun dpn..ahaks.






No comments:

Post a Comment