Sunday, 31 March 2013

lambo dan opis

dah lama rasanya tak mengupdate citer...salu update sal lirik lagu yg suka je...kali ni moo bercerita sedikit....

tajuk bukan main gah....lambo tp apa kena mengena ngn opis...mengikut pertalian lambo ngn opis ni xda kena mengena..wah teringat sal spss...cis masa belaja xmo pun ingt..dah abis baru terhegeh2 nak ingat...lupakan sal pertalian itu..xda kena mengena ngn ini cerrr....

begini...di satu malam yg hening ku terduduk seorang diri di dalam bilik sambil memegang blackberry curve ni...pendek cerrr....paah ajak p tgk autoshow ferrari kat keris mas sok kul 12tengahari..mula2 cam malas nk pegi..almaklum la ari sabtu moo bersenang lenang di rumah tapi cmnr aku pun pegi la...myb sebb dah lama tak masuk ukm kot...hahah rindu kat ukm la katakan...

smpai bilik paah dlm kul 12camtu...pe lg lepak kejap ngn terus jejalan kat area situ...gerai2 pun xda..myb sbb sabtu kot..ramai yg buka..dah kecewa disitu...nak tgk autoshow pun xda lg...lg hampa..then lepak la ke kafe minum minum ngn sembang sembang ngn paah....tetttttttttttt tepat kul 12.45 siren berbunyi tanda ferrari dah smpai...wahhhh excitedla sgt wakakkakaa...

so finally ku gagahi berjalan ke sana...phewittttt ada 13 bijik kereta mewah ok...ferrari..lamborghini, and so on tp byk ferrari la...salu asyik nampak ditengah highway je...kali ni ambikkk kawww  aku belek satu persatu tp tak sume la..keadaan disitu...punya la ramai dok bergmba...time dh la panas tp still ada yg ambik termasuk aku la tu..hahhahaha...owner2 sume kaya raya..dato dato..tp sume dh tua..opsss ...n ada jgk owner lady ok....tp sume dorg tu kerabat rasanya..yg sempat aku tgk kerabat dari pahang...walawehh kaya org pahang ni..

so penat nak citer usha pic lu.....ada pe ngn opiss...jom scroll bawah after pic ok....:p




owner dia perempuan...cantekkk




merah itu menawan

aku ngn paah bersama lamborghini

perkaitan mengenai opis..hahahha jumaat ari tu ada makan-makan....hahahhaa xda pe pun ..just moo upload pic je...





org kuat makan.....
gegurl2 BKP...

done for this entry....

p/s thanks to owner kete2 lambo, ferrari ni...kasi kami ambik bergambo...hehhehe 

2 comments: