Monday 31 December 2012

sepanjang tahun 2012

setahun sudah berlalu..macam- macam terjadi kot..pahit manis gembira sedey..sume da....tapi aku tetap bersyukur coz aku masih boleh menikmati kehidupan yg allah swt berikan tuk aku...aku akan baiki diri dari masa ke masa lagi...

sepanjang 12bulan..perghh panjang klu nak diceritakan...aku pendekkan citer...

bulan jan...xda pe yg menarik rasanya...aku lalui kehidupan as student..masa tu aku nak exam..pergh stress bertimpa2....tp stay cool...

bulan feb....time tuk hilangkan tension....travel time...kali ni aku ke bandung...wahhh hebat taw....so sgt happening kat sana...walaweh...so nak baca entry ke bandung pun ada jgk... part 1 part 2 dan last part...




bln 2 ni jgk la ..aku sibuk p site wat kajian..dari hospital serdang, terengganu terus ke shah alam....perghh mmg mencabar tp i like...



bln 3 4 5 6....cam biasa sesi aku menulis tesis aku..hahahha stress tunggang langgang sume da...bukan senang nk abiskan penulisan wlpn nampk simple..ngn aku wat salah lg..spelling error lg..map tak betul...sume tu adalah sesi pembelajaran tuk aku...

bln 5 ..aku sempat bercuti ngn family ke kuching sarawak...semigu beb dok sana..sume tempat dah p..hahha tiket murah tu yg p sana..hehehe 



bulan 7 8 9....cam biasa..bila dah abis as student..pe lg pengangguran berlaku..hahhaha balik kmpg aja..main facebook sambil cari keje..hahhaha 
31 ogos 2012...aku dapat sorang anak sedara lelaki..adam namanya...baby merdeka taw...


 
bln 10...finally aku dapat keje kat nahrim as penolong akauntan...aku dpat sambilan sahaja...cari pengalaman la katakan..sume keje skrg sume nak pengalaman..ko belaja tinggi mana pun klu xda pengalaman tak guna gak..aku gunakan kesempatan itu tuk aku cari pengalaman..

bln 10 jgk bulan kelahiran ku..thanks yg wish besday to me...hehhee

dan bulan 10 jgk ...aku dianugerahkan IJAZAH SARJANA PENGURUSAN PERSEKITARAN ( MASTER OF ENVIRONMENTAL MANAGEMENT) segala penat lelah ku selama dua tahun di ukm telah mendapat pengiktirafan...thanks to my family, my fren, my sv n so on...




bulan 11 dan 12...cam biasa aku p keje kat nahrim...dan bln 12 byk sesi jemputan kawen aku dpat..ada yg aku dpt p da yg tak dpat p..hehhee 


so itulah ceritaku sepanjang taun 2012....hope taun 2013 aku mendapat pekerjaan tetap...byk nk wat woooo..ptptn tu sapa nk bayar....

dan cepat ditemukan jodoh...hihihihi...   

         

No comments:

Post a Comment