Wednesday 28 September 2011

tiredd

hoohoohohh.....




aku peminat tegar FB...semingguu kot tak main game kat fb gara2 aku jaga booth kat UKM..aduhh sgt penatt...macam2 yg terjadi kat UKm..aku rasa pesta konvo ukm tak semeriah mana...suram je sedey pun da..impact dia dpat kat para peniaga sales tak ada..ada tu ada tp tak seperti yg dijangka..wahh sblm buka kat sana bajett ramai ar org...al maklum la pesta konvo kat Um lu meriahh giler...so nak rasa excited kat Ukm lak..taun lepas tak sempat ke pesta KonVo ukm so taun ni ari2 ada kat sana..tapi hampa...perubahan pucuk pimpinan membuatkan ia hambar..maybe ada politik dalaman ni..hohoohoh tu dorang punya pasal la...aku tak ambik taw..yang aku taw aku sgt penatt...maoo berjimba2...hehehhee

jommmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

No comments:

Post a Comment